Gratis Demo
Gratis Demo
  • Makkelijker voor je klanten

    Laat je klanten in alle talen van de wereld bestellen en online afrekenen met Woby. Zonder een app te hoeven downloaden en zonder een account aan te maken.

  • Beter voor jou

    Betaal geen commissie of transactiekosten per bestelling. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

  • Geregeld door ons

    Wij voeren je menu in, maken de webshop en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen afhandelen.

Het laatste wat je wil: klanten verliezen

  • Klanten die lang moeten wachten op hun bestelling door eindeloze lange postcode gebieden
  • Klanten van je concurrenten verliezen op bezorgplatforms
  • Negatieve reviews

Door valse vergelijkingen op bezorgplatforms en hoge commissies en transactiekosten waarmee elk bezorgrestaurant te maken krijgt - wordt ongewild op de winstmarge per bestelling ingeleverd.

Hierdoor ben je veel minder winstgevend dan je wilt en kunt zijn en loop je klanten mis op bezorgplatforms als Thuisbezord.nl, Deliveroo & UberEats.

Zonder bezorgplatforms ben je niet voldoende te vinden, en bestaande systemen zijn niet gebruiksvriendelijk en betaal je commissie of transactiekosten.

Hoe ga je dat in godsnaam oplossen?  Nou, met Woby.

Afspraak inplannen

Gebruikersvriendelijk en geen commissie

“Met Woby krijg in mijn iDeal transactiekosten terug betaald en betaal ik geen commissie per bestelling. Ook onze klanten zijn erg blij met de gebruikersvriendelijk online menukaart.”

Shijin - Cafetaria Marktzicht Zaltbommel

Woby is de meest winstgevende webshop

Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.

Wij doen al het voorwerk

We voeren je menu in. Maken een webshop per GPS locatie. Plaatsen een leadtime tussen moment van bestellen en bezorgen of afhalen. Ontwerpen de app in jouw huisstijl en leggen de app uit aan jou en je personeel.

1

Samen installeren en oefenen

De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

2

Gasten bestellen én betalen via de app

Gasten bestellen onderweg of vanuit thuis zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Ze kiezen een afhaal of bezorg tijdstip welke vooraf met een leadtime ingesteld is. Zodat je altijd de bestelling op tijd gereed hebt.

3

Jij focust op de bestellingen

Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het afhandelen van je bestellingen.

4

Wij staan altijd voor je klaar

Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.

5

Woby 30 dagen gratis proberen

We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:

  • Geen commissie of transactiekosten per bestelling
  • Eigen webshop en bestel app
  • Bezorggebied op GPS
  • Behoud van (vaste)klanten
  • Meer tevreden klanten
  • Meer winstmarge


    Proefperiode aanvragen

    Ervaringen van onze klanten

    "Met Woby hebben wij een flinke efficiëntieslag gemaakt. Ik heb meters terug gewonnen, personele meters waardoor het efficiënter is geworden. Het werkt omzetverhogend, dat is zeker waar. Maar onze grootste winst zit in het plezier dat we nu weer hebben met onze gasten, omdat we er echt tijd voor hebben."

    Thijs Boskamp en Guus Paalvast
    Grandcafe De Waker

    "Soms kom ik aan een tafel om een bestelling op te nemen en dan zeggen ze: we bestellen via je collega Woby, we doen het via de app. De tijd die ik anders had besteed aan het opnemen gebruik ik nu om een praatje te maken of de tafel af te ruimen. Het is alleen maar positief, het voelt alsof we een extra medewerker in ons team hebben"

    Gijs van den Broek
    Het Appeltje in Bergen op Zoom

    "Onze omzet is met 3 euro per bezoeker gestegen. Wij hebben gekozen om gasten alleen nog via Woby te laten bestellen. In eerste instantie was ik bang dat het niet gastvrij zou zijn maar achteraf zijn we met Woby alleen maar gastvrijer geworden."

    Marcel Sommers
    Speelboerderij Den Scherpenberg

    "In het begin was ik sceptisch, omdat wij veel oudere gasten hebben. Maar juist deze groep vindt het heel leuk om te proberen en doordat het zo gebruiksvriendelijk is, is er weinig uitleg nodig."

    Peter Hermes
    Grandcafe Hermes

    Voordelen Woby voor bezorg- en afhaalrestaurants

    • Eigen webshop zonder commissie en transactiekosten
    • Bezorggebied per GPS locatie i.p.v. postcodes
    • Verschillende menukaarten per GPS locatie
    • Geen oneerlijke concurrentie zoals op bezorgplatforms
    • Meer omzet.

    En nog veel meer...

    Gratis Demo

    Vind hieronder het antwoord op al je vragen.

    Moeten gasten een app downloaden?

    Nee, gasten hoeven geen app te downloaden in de appstore om te kunnen bestellen. Woby werkt geheel zonder app en kan direct via de browser, van de gasten, worden geopend.

    Is er een koppeling met mijn kassa nodig?

    Nee, ook zonder kassakoppeling zorgt Woby dat de (bestaande) bar- en keukenprinter op de juiste manier aangestuurd worden. De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het beste past en het makkelijkste is in jou situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

    Woby heeft als voordeel dat het toepasbaar is op bijna elk kassasysteem. Wanneer je werkt met een kassasysteem waar Woby nog geen koppeling mee heeft kan deze gemaakt worden.

    Zijn er eisen aan mijn wifinetwerk of internet?

    Nee, Woby werkt volledig via het mobiele 4g/5g netwerk van alle providers zoals Vodafone, T-mobile of KPN. Woby is niet afhankelijk van routers of andere (firewall)instellingen. In sommige gevallen bijvoorbeeld buitenaf-gebieden, waar geen goede 4g/5g dekking is voor gasten, vermelden we het wifinetwerk bij de QR-code.

    Hoeveel personeelskosten kan ik besparen?

    Woby rekent graag samen met jou de besparing uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde besparing van bijvoorbeeld 2 parttime medewerkers is afhankelijk van een aantal factoren zoals:

    • Het aantal wijken en wijklopers die er gemiddeld over een jaar ingezet worden.
    • Of je Woby als vervanging of als ondersteuning gaat inzetten.
    • Of je de menukaart volledige of gedeeltelijk beschikbaar wil stellen via Woby.

    Daarnaast speelt Woby in op het personeelstekort in de hospitality branche. Woby is namelijk een waardevolle toevoeging aan je team om de gasten optimaal te bedienen. Woby is hét extra personeelslid die 24/7 inzetbaar is en zich nooit ziek meldt.

    Hoe werkt de gastvrije bestel app?

    Gasten scannen de QR code met hun telefoon, bekijken de online menukaart, bestellen én betalen zelf op het terras, vanaf het strandbed of de hotelkamer. Zodat jij meer persoonlijke tijd en aandacht aan je gasten kunt besteden.

    Moeten gasten een QR-code scannen?

    Nee gasten kunnen ook zonder QR-code scanner gebruik maken van de Woby bestel app.

    Er zijn drie opties.

    • Opties 1: via de fotocamera van de smartphone scan je de QR code en kom je direct in de online menukaart van de Woby bestel app.
    • Optie 2: gasten die geen QR-code kunnen scannen hebben de mogelijkheid om via www.woby.app een web-code in te voeren die op de tafel vermeld staat. Hiermee krijgen ook zij direct toegang tot de digitale menukaart en kunnen beginnen met bestellen.
    • Optie 3: Er is een mogelijkheid om een aantal iPads met de bestel app klaar te hebben staan. Deze kunnen uitgedeeld worden wanneer iemand niet over een smartphone beschikt.

    Hoeveel extra omzet genereer ik met Woby?

    Gasten zullen met Woby sneller en vaker bestellen, omdat gasten dit op elk gewenst moment kunnen doen. Gasten hoeven niet meer te wachten op het bedienend personeel. Daarnaast kan de bediening zich meer richten op de upsell en het welzijn van de gasten. Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, zijn er meer contactmomenten waarin er een hapje of drankje besteld kan worden. Woby rekent graag samen met jou de verwachtte omzetstijging uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde omzetstijging is namelijk afhankelijk van een aantal factoren zoals:

    • Of je Woby als vervanging of als ondersteuning gaat inzetten?
    • Of je de volledige menukaart beschikbaar wil stellen of mogen gasten bijvoorbeeld alleen drinken via Woby bestellen.
    • De zichtbaarheid van de QR-code en hoe Woby vanuit medewerkers kenbaar gemaakt wordt aan de gasten.
    • Of je wel of geen gebruik maakt van de Woby upsell-tools.

    Standaard afhankelijkheden als het weer en feestdagen worden meegenomen in deze berekening van de gemiddelde extra omzet per jaar. Daarnaast brengen we je graag ik contact met onze bestaande klanten bij jou in de buurt. De reden is simpel, al deze horeca ondernemers zeggen allemaal dat ze letterlijk MEER omzet gedraaid hebben door Woby. En veel belangrijker nog, veel meer lachende tevreden gasten op het terras hebben.

    Past een horeca bestel app bij mijn bedrijfsfilosofie?

    In de horeca staan gastvrijheid en service natuurlijk centraal. Horeca bestel apps zijn op dat gebied de perfecte toevoeging, maar niet de leidraad. De filosofie van je bedrijf zal hiermee dan ook niet veranderen. Het doel is de gast op alle mogelijke manieren gastvrij bedienen. Gasten willen keuzevrijheid en zelf kunnen bepalen wanneer ze bestellen. 

    Woby levert daarom direct een verbeterde gastbeleving op. Horecaondernemers spelen met Woby in op de toenemende behoefte aan gemak en flexibiliteit van de consument, namelijk zelf bestellen en betalen wanneer de gast dat wil zonder te hoeven wachten op de bediening. 

    Met Woby krijgt de gast die keuzevrijheid om mondeling of via Woby een bestelling door te geven aan de bediening. De gast ervaart een gevoel van optimale service terwijl de horecaondernemer ondertussen zijn efficiëntie en omzet ziet toenemen. De up & cross sell mogelijkheden in Woby zorgen ook nog eens voor een extra omzetverhoging.

    Toon alle

    Moeten gasten een app downloaden?

    Nee, gasten hoeven geen app te downloaden in de appstore om te kunnen bestellen. Woby werkt geheel zonder app en kan direct via de browser, van de gasten, worden geopend.

    Zijn er eisen aan mijn wifinetwerk of internet?

    Nee, Woby werkt volledig via het mobiele 4g/5g netwerk van alle providers zoals Vodafone, T-mobile of KPN. Woby is niet afhankelijk van routers of andere (firewall)instellingen. In sommige gevallen bijvoorbeeld buitenaf-gebieden, waar geen goede 4g/5g dekking is voor gasten, vermelden we het wifinetwerk bij de QR-code.

    Hoe werkt de gastvrije bestel app?

    Gasten scannen de QR code met hun telefoon, bekijken de online menukaart, bestellen én betalen zelf op het terras, vanaf het strandbed of de hotelkamer. Zodat jij meer persoonlijke tijd en aandacht aan je gasten kunt besteden.

    Hoeveel extra omzet genereer ik met Woby?

    Gasten zullen met Woby sneller en vaker bestellen, omdat gasten dit op elk gewenst moment kunnen doen. Gasten hoeven niet meer te wachten op het bedienend personeel. Daarnaast kan de bediening zich meer richten op de upsell en het welzijn van de gasten. Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, zijn er meer contactmomenten waarin er een hapje of drankje besteld kan worden. Woby rekent graag samen met jou de verwachtte omzetstijging uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde omzetstijging is namelijk afhankelijk van een aantal factoren zoals:

    • Of je Woby als vervanging of als ondersteuning gaat inzetten?
    • Of je de volledige menukaart beschikbaar wil stellen of mogen gasten bijvoorbeeld alleen drinken via Woby bestellen.
    • De zichtbaarheid van de QR-code en hoe Woby vanuit medewerkers kenbaar gemaakt wordt aan de gasten.
    • Of je wel of geen gebruik maakt van de Woby upsell-tools.

    Standaard afhankelijkheden als het weer en feestdagen worden meegenomen in deze berekening van de gemiddelde extra omzet per jaar. Daarnaast brengen we je graag ik contact met onze bestaande klanten bij jou in de buurt. De reden is simpel, al deze horeca ondernemers zeggen allemaal dat ze letterlijk MEER omzet gedraaid hebben door Woby. En veel belangrijker nog, veel meer lachende tevreden gasten op het terras hebben.

    Is er een koppeling met mijn kassa nodig?

    Nee, ook zonder kassakoppeling zorgt Woby dat de (bestaande) bar- en keukenprinter op de juiste manier aangestuurd worden. De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het beste past en het makkelijkste is in jou situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

    Woby heeft als voordeel dat het toepasbaar is op bijna elk kassasysteem. Wanneer je werkt met een kassasysteem waar Woby nog geen koppeling mee heeft kan deze gemaakt worden.

    Hoeveel personeelskosten kan ik besparen?

    Woby rekent graag samen met jou de besparing uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde besparing van bijvoorbeeld 2 parttime medewerkers is afhankelijk van een aantal factoren zoals:

    • Het aantal wijken en wijklopers die er gemiddeld over een jaar ingezet worden.
    • Of je Woby als vervanging of als ondersteuning gaat inzetten.
    • Of je de menukaart volledige of gedeeltelijk beschikbaar wil stellen via Woby.

    Daarnaast speelt Woby in op het personeelstekort in de hospitality branche. Woby is namelijk een waardevolle toevoeging aan je team om de gasten optimaal te bedienen. Woby is hét extra personeelslid die 24/7 inzetbaar is en zich nooit ziek meldt.

    Moeten gasten een QR-code scannen?

    Nee gasten kunnen ook zonder QR-code scanner gebruik maken van de Woby bestel app.

    Er zijn drie opties.

    • Opties 1: via de fotocamera van de smartphone scan je de QR code en kom je direct in de online menukaart van de Woby bestel app.
    • Optie 2: gasten die geen QR-code kunnen scannen hebben de mogelijkheid om via www.woby.app een web-code in te voeren die op de tafel vermeld staat. Hiermee krijgen ook zij direct toegang tot de digitale menukaart en kunnen beginnen met bestellen.
    • Optie 3: Er is een mogelijkheid om een aantal iPads met de bestel app klaar te hebben staan. Deze kunnen uitgedeeld worden wanneer iemand niet over een smartphone beschikt.

    Past een horeca bestel app bij mijn bedrijfsfilosofie?

    In de horeca staan gastvrijheid en service natuurlijk centraal. Horeca bestel apps zijn op dat gebied de perfecte toevoeging, maar niet de leidraad. De filosofie van je bedrijf zal hiermee dan ook niet veranderen. Het doel is de gast op alle mogelijke manieren gastvrij bedienen. Gasten willen keuzevrijheid en zelf kunnen bepalen wanneer ze bestellen. 

    Woby levert daarom direct een verbeterde gastbeleving op. Horecaondernemers spelen met Woby in op de toenemende behoefte aan gemak en flexibiliteit van de consument, namelijk zelf bestellen en betalen wanneer de gast dat wil zonder te hoeven wachten op de bediening. 

    Met Woby krijgt de gast die keuzevrijheid om mondeling of via Woby een bestelling door te geven aan de bediening. De gast ervaart een gevoel van optimale service terwijl de horecaondernemer ondertussen zijn efficiëntie en omzet ziet toenemen. De up & cross sell mogelijkheden in Woby zorgen ook nog eens voor een extra omzetverhoging.

    Woby features waar je écht iets aan hebt.

    Eigen branding

    Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

    Uptime garantie

    De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

    Zonder transactiekosten

    De transactiekosten kunnen via Woby optioneel volledig of gedeeltelijk doorbelast worden aan de gasten.

    Geen commissie

    Bij Woby krijg je de keuze om een vast bedrag per maand te betalen of 0,16 euro per transactie welke volledig of gedeeltelijk doorbelast kan worden aan jou klanten.

    Bezorggebied op GPS

    Eindeloze lange postcodegebieden zijn verledentijd. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

    Minimum bestelbedrag

    Om te voorkomen dat er voor een te laag bedrag een bestelling wordt geplaats kan er een minimum bestelbedrag worden ingesteld. Ook is het mogelijk om per gebied separate bezorgkosten te vragen, immers hoe verder de bezorger moet rijden hoe meer kosten de horecaondernemer moet maken.

    Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

    Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

    Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

    Online menukaart in alle talen van de wereld

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

    Informatie en promotie

    In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

    Diepgaande POS/PMS integratie

    Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

    Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

    Category times en Out of Stock

    Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

    Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

    Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

    Allergenen informatie

    Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

    Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

    De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

    Supplementen

    De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

    Business intelligence

    Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

    Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
    https://youtu.be/tHEizdonx2o

    Multi-currency pricing (MCP)

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

    Toon alle

    Eigen branding

    Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

    Zonder transactiekosten

    De transactiekosten kunnen via Woby optioneel volledig of gedeeltelijk doorbelast worden aan de gasten.

    Bezorggebied op GPS

    Eindeloze lange postcodegebieden zijn verledentijd. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

    Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

    Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

    Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

    Informatie en promotie

    In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

    Category times en Out of Stock

    Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

    Allergenen informatie

    Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

    Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

    De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

    Business intelligence

    Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

    Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
    https://youtu.be/tHEizdonx2o

    Toon alle

    Uptime garantie

    De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

    Geen commissie

    Bij Woby krijg je de keuze om een vast bedrag per maand te betalen of 0,16 euro per transactie welke volledig of gedeeltelijk doorbelast kan worden aan jou klanten.

    Minimum bestelbedrag

    Om te voorkomen dat er voor een te laag bedrag een bestelling wordt geplaats kan er een minimum bestelbedrag worden ingesteld. Ook is het mogelijk om per gebied separate bezorgkosten te vragen, immers hoe verder de bezorger moet rijden hoe meer kosten de horecaondernemer moet maken.

    Online menukaart in alle talen van de wereld

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

    Diepgaande POS/PMS integratie

    Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

    Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

    Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

    Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

    Supplementen

    De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

    Multi-currency pricing (MCP)

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

    Een greep uit onze andere Woby oplossingen.