Onze accountmanagers zijn beschikbaar voor gratis advies en beantwoorden al je vragen op locatie of online via Zoom of Teams.
Laat het ons aub weten mocht je er geen geschikt moment tussen vinden.
Woby is de onvermoeibare extra medewerker die nooit teleurstelt. De perfecte ondersteuning voor je team. Je bedrijfsvoering gaat efficiënter verlopen omdat je personeel minder heen en weer hoeft te lopen, er geen foutief opgenomen bestellingen meer voorkomen en bestellingen sneller verwerkt kunnen worden.
Minder druk bij jou om alle gasten in de gaten te houden. Meer tijd voor échte gastvrijheid. Ongeduldige gasten die moeten wachten om een bestelling door te geven zijn verledentijd.
Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Je personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.
Woby koppelt eenvoudig aan je eigen kassasysteem en printer(s). Je hoeft dus niet te investeren in extra apparatuur en kunt al binnen één dag aan de slag.
Met Woby hebben gasten meer keuzevrijheid en maakt van het horecabezoek een leuke en gastvrije beleving. Dit leidt tot meer tevreden gasten, die graag terugkomen. Gastvrijheid staat immers centraal in de horeca!
Gasten zullen sneller en vaker bestellen, omdat ze dit op elk gewenst moment kunnen doen. Je bediening kan zich daardoor meer richten op upsell. Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, wordt er vaker een hapje of drankje geserveerd. Dit zorgt voor meer contactmomenten, waardoor persoonlijk contact wordt gestimuleerd. De bediening kan daardoor meer aandacht geven aan een persoonlijke beleving.
De medewerkers van Woby weten waarover ze praten en zijn makkelijk te benaderen. Heb je een vraag of wil je meer weten over de mogelijkheden? Contacteer ons via tel. 085 – 888 07 56 of e-mail info@woby.nl en neem vrijblijvend contact op. We helpen je graag.