Onze accountmanagers zijn beschikbaar voor gratis advies en beantwoorden al je vragen op locatie of online via Zoom of Teams.
Laat het ons aub weten mocht je er geen geschikt moment tussen vinden.
Je hebt vragen? Gelukkig hebben wij de antwoorden. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. Dit kan via het telefoonnummer 085-8880756 of stuur een email naar info@woby.nl
Nee, gasten hoeven geen app te downloaden in de appstore om te kunnen bestellen. Woby werkt geheel zonder app en kan direct via de browser, van de gasten, worden geopend.
Ja, als oudere gasten een foto kunnen maken (bijvoorbeeld van hun kleinkinderen) kunnen ze zeker ook een foto maken van de QR-code want zo makkelijk is Woby. De ouderen vinden het leuk en zijn trots om, aan hen gezelschap, te laten zien dat ze via hun eigen telefoon kunnen bestellen
Nee, ook zonder
kassakoppeling zorgt Woby dat de (bestaande) bar- en keukenprinter op de juiste manier aangestuurd worden. De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het beste past en het makkelijkste is in jou situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.
Woby heeft als voordeel dat het toepasbaar is op bijna elk kassasysteem. Wanneer je werkt met een kassasysteem waar Woby nog geen koppeling mee heeft kan deze gemaakt worden.
Nee, Woby werkt volledig via het mobiele 4g/5g netwerk van alle providers zoals Vodafone, T-mobile of KPN. Woby is niet afhankelijk van routers of andere (firewall)instellingen. In sommige gevallen bijvoorbeeld buitenaf-gebieden, waar geen goede 4g/5g dekking is voor gasten, vermelden we het wifinetwerk bij de QR-code.
Woby rekent graag samen met jou de besparing uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde besparing van bijvoorbeeld 2 parttime medewerkers is afhankelijk van een aantal factoren zoals:
Daarnaast speelt Woby in op het personeelstekort in de hospitality branche. Woby is namelijk een waardevolle toevoeging aan je team om de gasten optimaal te bedienen. Woby is hét extra personeelslid die 24/7 inzetbaar is en zich nooit ziek meldt.
Nee, juist niet. De tijd die je wint om minder drankjes en eten op te nemen kun je nu gebruiken om juist uit te serveren. Onze ervaring leert ons dat gasten het niet erg vinden om wat langer te wachten tot dat de bestelling geserveerd wordt. Wél vinden gasten het vervelend als ze moeten wachten om een bestelling door te geven. Met Woby heb je geen gasten meer die over het hoofd gezien worden, loop je geen omzet mis en maak je dus letterlijk de efficiëntieslag waar je gasten op zitten te wachten.
Nee, je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. De transactiekosten kunnen via Woby optioneel volledig of gedeeltelijk doorbelast worden aan de gasten. De actuele transactiekosten zijn te vinden via https://www.mollie.com/nl/pricing.
Via Woby is een bulkkorting mogelijk, neem gerust contact op met Woby voor de meest actuele mogelijkheden. Let op, je kunt kiezen om de online betaalfunctie niet te gebruiken en gasten via de reguliere wijze een rekening te laten opbouwen.
Gasten scannen de QR code met hun telefoon, bekijken de online menukaart, bestellen én betalen zelf op het terras, vanaf het strandbed of de hotelkamer. Zodat jij meer persoonlijke tijd en aandacht aan je gasten kunt besteden.
Nee gasten kunnen ook zonder QR-code scanner gebruik maken van de Woby bestel app.
Er zijn drie opties.
Afhankelijk van de huidige werkprocessen heeft Woby verschillende oplossingen wanneer gasten (onverwacht) gaan verzitten. Neem contact op met Woby en we kiezen samen de beste oplossing.
Een horeca bestel app kan bij bijna alle soorten horeca ondernemingen ingezet worden. Bestel apps zijn onder andere te gebruiken bij restaurants met diverse concepten, lunchrooms, terrassen, hotels, vergaderruimten, bowling en andere recreatie. Tijdens een gratis kennismaking beoordelen wij graag wat de beste oplossing is die past bij jouw onderneming. Zo ben je snel op de hoogte van wat een bestelsysteem voor jou onderneming kan betekenen.
In de horeca staan gastvrijheid en service natuurlijk centraal. Horeca bestel apps zijn op dat gebied de perfecte toevoeging, maar niet de leidraad. De filosofie van je bedrijf zal hiermee dan ook niet veranderen. Het doel is de gast op alle mogelijke manieren gastvrij bedienen. Gasten willen keuzevrijheid en zelf kunnen bepalen wanneer ze bestellen.
Woby levert daarom direct een verbeterde gastbeleving op. Horecaondernemers spelen met Woby in op de toenemende behoefte aan gemak en flexibiliteit van de consument, namelijk zelf bestellen en betalen wanneer de gast dat wil zonder te hoeven wachten op de bediening.
Met Woby krijgt de gast die keuzevrijheid om mondeling of via Woby een bestelling door te geven aan de bediening. De gast ervaart een gevoel van optimale service terwijl de horecaondernemer ondertussen zijn efficiëntie en omzet ziet toenemen. De up & cross sell mogelijkheden in Woby zorgen ook nog eens voor een extra omzetverhoging.
Juist niet! Het tegenovergestelde is waar. Doordat gasten deel uitmaken van het bedieningsproces kan het de persoonlijke contactmomenten juist versterken. Het personeel houdt meer tijd over voor het welzijn van de gasten, het uitserveren van drankjes en gerechten of voor een persoonlijk praatje. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.
Upsellen is met de Woby bestel app heel simpel. Wij kunnen de Woby bestel app zo instellen dat de app actief gaat vragen of gasten bitterballen bij de borrel willen of in plaats van drie glazen wijn toch liever een karaf willen bestellen. Wanneer gasten een hoofdgerecht bestellen met een sausje naar keuze kunnen zij dit geheel zelfstandig doen door de gebruiksvriendelijkheid van de app.
Gasten zullen met Woby sneller en vaker bestellen, omdat gasten dit op elk gewenst moment kunnen doen. Gasten hoeven niet meer te wachten op het bedienend personeel. Daarnaast kan de bediening zich meer richten op de upsell en het welzijn van de gasten. Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, zijn er meer contactmomenten waarin er een hapje of drankje besteld kan worden. Woby rekent graag samen met jou de verwachtte omzetstijging uit, rekening houdend met een optimale gastvrijheid. De gemiddelde omzetstijging is namelijk afhankelijk van een aantal factoren zoals:
Standaard afhankelijkheden als het weer en feestdagen worden meegenomen in deze berekening van de gemiddelde extra omzet per jaar. Daarnaast brengen we je graag ik contact met onze bestaande klanten bij jou in de buurt. De reden is simpel, al deze horeca ondernemers zeggen allemaal dat ze letterlijk MEER omzet gedraaid hebben door Woby. En veel belangrijker nog, veel meer lachende tevreden gasten op het terras hebben.
Staat je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. Dit kan via het telefoonnummer 085-8880756 of stuur een email naar info@woby.nl