Ondernemen zoals het hoort
“Woby maakt horeca weer mogelijk zoals het bedoeld is: met optimale, snelle service en persoonlijke tijd en aandacht voor mijn gasten.”
De gastvrije bestel app die jou werk uit handen neemt. Gasten scannen de QR code met hun telefoon, bekijken online de menukaart én bestellen zelf. Zodat jij meer persoonlijke tijd en aandacht aan gasten kunt besteden.
Gasten bestellen een maximaal aantal artikelen per bestelronde. Ze hoeven niet te wachten of eindeloos te zwaaien naar personeel.
Minder druk bij jou om alle gasten in de gaten te houden. Meer tijd voor échte gastvrijheid. Meer tevreden gasten en omzet.
Wij voeren je menu in, maken de QR codes en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen serveren en je gasten.
Door het personeelstekort in de horeca en de piekmomenten waarmee elk horecabedrijf te maken krijgt - wordt ongewild op de gastvrijheid ingeleverd.
Hierdoor ben je veel minder gastvrij dan je wilt en kunt zijn, loop je omzet mis, wordt de druk op personeel groter en moet je soms zelfs minder couverts aannemen of delen van je restaurant sluiten.
Meer personeel is niet te vinden, en bestaande (kassa)bestelsystemen zijn vaak niet gastvrij en gebruiksvriendelijk.
Hoe ga je dat in godsnaam oplossen? Nou, met Woby.
“Woby maakt horeca weer mogelijk zoals het bedoeld is: met optimale, snelle service en persoonlijke tijd en aandacht voor mijn gasten.”
Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.
We voeren je menu in. Maken de QR codes en nemen jouw all-you-can-eat huisregels over, zo kunnen we de volgende regels instellen en combineren:
De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.
Zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Zo hoeven ze nooit te wachten op een gastheer/vrouw. Dat is makkelijker voor hen en bespaart jou een aantal wijklopers.
Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het serveren van je bestelling, je gast en persoonlijk contact.
Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.
We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:
Meer omzet.
En nog veel meer...
Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.
Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.
De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.
Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.
Er kan per QR-code worden ingesteld wat de minimale tijd tussen bestellingen is, wat het maximale aantal producten per bestelling mag zijn. Ook in te stellen is als bepaalde artikelen wel of niet meetellen met de bovengenoemde restricties. Bijvoorbeeld sterke drank zit niet in de AYCE (menu) prijs.
Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.
De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:
Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.
Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.
Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.
De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.
De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.
De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.
Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.
In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.
Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.
Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.
Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.
Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.
Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.
Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.
Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.
De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:
Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.
Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.
De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.
De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.
In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.
Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.
De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.
Er kan per QR-code worden ingesteld wat de minimale tijd tussen bestellingen is, wat het maximale aantal producten per bestelling mag zijn. Ook in te stellen is als bepaalde artikelen wel of niet meetellen met de bovengenoemde restricties. Bijvoorbeeld sterke drank zit niet in de AYCE (menu) prijs.
Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.
De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.
Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.
Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.
Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.