Gratis Demo
Gratis Demo
  • Makkelijker voor gasten

    Gasten bestellen een maximaal aantal artikelen per bestelronde. Ze hoeven niet te wachten of eindeloos te zwaaien naar personeel.

  • Beter voor jou

    Minder druk bij jou om alle gasten in de gaten te houden. Meer tijd voor échte gastvrijheid. Meer tevreden gasten en omzet.

  • Geregeld door ons

    Wij voeren je menu in, maken de QR codes en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen serveren en je gasten.

Het laatste wat je wil: ontevreden gasten

  • Zuchtende gasten die moeten wachten om een bestelling door te geven
  • Gasten die over het hoofd gezien worden
  • Negatieve reviews

Door het personeelstekort in de horeca en de piekmomenten waarmee elk horecabedrijf te maken krijgt - wordt ongewild op de gastvrijheid ingeleverd.

Hierdoor ben je veel minder gastvrij dan je wilt en kunt zijn, loop je omzet mis, wordt de druk op personeel groter en moet je soms zelfs minder couverts aannemen of delen van je restaurant sluiten.

Meer personeel is niet te vinden, en bestaande (kassa)bestelsystemen zijn vaak niet gastvrij en gebruiksvriendelijk.

Hoe ga je dat in godsnaam oplossen? Nou, met Woby.

Afspraak inplannen

Ondernemen zoals het hoort

“Woby maakt horeca weer mogelijk zoals het bedoeld is: met optimale, snelle service en persoonlijke tijd en aandacht voor mijn gasten.”

Hans - Restauranthouder

Woby is de onvermoeibare medewerker die nooit teleurstelt

Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.

Wij doen al het voorwerk

We voeren je menu in. Maken de QR codes en nemen jouw all-you-can-eat huisregels over, zo kunnen we de volgende regels instellen en combineren:

  • Minimale tijd (pauze) tussen bestellingen;
  • Maximaal aantal producten per persoon per bestelling;
  • Maximaal aantal bestelrondes;
  • Tijdslimiet waarin besteld mag worden;
  • En ook stellen we in dat bepaalde artikelen niet meetellen met de bovengenoemde restricties. Bijvoorbeeld sterke drank zit niet in de (menu) prijs en kunnen onbeperkt met meerprijs besteld worden.
1

Samen installeren en oefenen

De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

2

Gasten bestellen een maximaal aantal artikelen per bestelronde

Zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Zo hoeven ze nooit te wachten op een gastheer/vrouw. Dat is makkelijker voor hen en bespaart jou een aantal wijklopers.

3

Jij serveert de bestelling

Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het serveren van je bestelling, je gast en persoonlijk contact.

4

Wij staan altijd voor je klaar

Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.

5

Woby live proberen?

We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:

  • Goedkoper dan een extra medewerker
  • Aanwezig op alle tafels tegelijk
  • Minder druk voor personeel
  • Meer ruimte voor gastvrijheid
  • Meer tevreden gasten
  • Meer omzet

Voordelen voor all-you-can-eat restaurants

  • Goedkoper dan een extra medewerker
  • Aanwezig op alle tafels tegelijk
  • Al jouw huisregels geïntegreerd, zoals bijvoorbeeld een minimale tijd tussen bestelrondes
  • Meer tevreden gasten
  • Meer omzet.

En nog veel meer...

Woby features waar je écht iets aan hebt.

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

All you can eat (AYCE) bestelregels

Er kan per QR-code worden ingesteld wat de minimale tijd tussen bestellingen is, wat het maximale aantal producten per bestelling mag zijn. Ook in te stellen is als bepaalde artikelen wel of niet meetellen met de bovengenoemde restricties. Bijvoorbeeld sterke drank zit niet in de AYCE (menu) prijs.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Toon alle

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Toon alle

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

All you can eat (AYCE) bestelregels

Er kan per QR-code worden ingesteld wat de minimale tijd tussen bestellingen is, wat het maximale aantal producten per bestelling mag zijn. Ook in te stellen is als bepaalde artikelen wel of niet meetellen met de bovengenoemde restricties. Bijvoorbeeld sterke drank zit niet in de AYCE (menu) prijs.

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Een greep uit onze andere Woby oplossingen.