Onze accountmanagers zijn beschikbaar voor gratis advies en beantwoorden al je vragen op locatie of online via Zoom of Teams.
Laat het ons aub weten mocht je er geen geschikt moment tussen vinden.
Woby heeft met succes zijn Oracle-certificering voltooid en is nu beschikbaar op de Oracle Marketplace! 🎉
Als je werkzaam bent in de hotelindustrie en je operationele processen wilt stroomlijnen en de gastervaring wilt verbeteren, staat Woby voor je klaar. Onze innovatieve self-order webapp biedt een uitgebreide reeks functies die speciaal zijn ontworpen voor hotels! 🏨🌟
✨ Bij Woby gaan we verder dan traditionele self-ordering systemen om een ongeëvenaarde gastervaring te bieden ✨
🚀 Geen extra tools in je tech stack. Als incubator-partner van Omniboost, heeft Woby het unieke voordeel naadloos te integreren met bijna elk POS- en PMS-systeem. Dit betekent dat we moeiteloos kunnen integreren met je bestaande infrastructuur, waardoor je tijd en kosten bespaart en de omzet verhoogt.
⚡ Gestroomlijnde operaties. Woby elimineert handmatige processen. Geen tijdrovende taken meer voor je F&B-personeel. Met Woby is alles geautomatiseerd, wat zorgt voor een soepele en efficiënte werking.
🌐 Zorg voor nauwkeurigheid
We begrijpen het belang van nauwkeurige POS en PMS integraties, vooral bij het creëren van een naadloze gastervaring. Woby zorgt voor een naadloos afhandelingsproces wanneer een bestelling via Woby in je bestaande PMS op kamer wordt geboekt. Van het verzenden van de juiste omzetgroep of boekhoudcategorie tot het op de hoogte zijn van het juiste fallback-scenario, we hebben alles geregeld om eventuele onregelmatigheden te voorkomen.
💬 Vereenvoudigde communicatie
Met Woby profiteer je van één aanspreekpunt via onze samenwerking met Omniboost. Dit betekent dat je op ons kunt rekenen voor al je technische ondersteuning en vragen, waardoor je ervaring probleemloos verloopt.
🔒 Fraudepreventie en gemak voor gasten
We zorgen dat gasten alleen op kamer kunnen boeken (room charge) wanneer gasten zijn ingecheckt, om fraude te voorkomen. Gasten hoeven niet meer naar de receptie te bellen als 'No post' is aangegeven in het PMS of als de betaalmethode onduidelijk is. We hebben alles geregeld voor een naadloze en veilige ervaring.
🌟 Gebruik je Micros Simphony als POS-systeem?
Bezoek vandaag nog de Oracle Marketplace en ontdek de Woby webapp die speciaal is ontworpen voor Micros Simphony-gebruikers. Met slechts een paar klikken kun je toegang aanvragen.
🔗Link naar Oracle Marketplace: https://lnkd.in/eeHURKe7
Laten we samen jouw Net Promoter Score (NPS) naar een hoger niveau brengen! 💪