Veel gestelde vragen

U heeft vragen?

Gelukkig hebben wij de antwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op.

Met Woby zijn er twee verschillende mogelijkheden. Uw gasten kunnen Woby gebruiken via de Bestel app. Wanneer de gast niet in de mogelijkheid is deze te downloaden kan Woby ook gebruikt worden door naar de web versie van de app te gaan. Na het scannen van de QR-Code komt de gast in uw eigen digitale menukaart. Doordat er geen account aangemaakt hoeft te worden, wordt het gebruik laagdrempelig gehouden.
Woby kan bij bijna alle soorten horeca ondernemingen ingezet worden. De Bestel app is onder andere te gebruiken bij; restaurants met diverse concepten, lunchrooms, terrassen, hotels, vergaderruimten, bowling en andere recreatie.
In de horeca staan gastvrijheid en service natuurlijk centraal. Woby is op dat gebied de perfecte toevoeging maar niet de leidraad. De filosofie van uw bedrijf zal met Woby dan ook niet veranderen. Het gaat om de klant op alle mogelijke manieren te bedienen. Ze willen keuzevrijheid en zelf kunnen bepalen wanneer ze bestellen. Dit hoeft dus niet perse bij een ober te zijn. Met Woby speel je daarop in. Je geeft de gasten de extra keuze en dus een extra service.
Zeker niet! Doordat uw gasten nu deel uitmaken van het bedieningsproces kan het de persoonlijke contactmomenten juist versterken. Het personeel houdt meer tijd over voor het welzijn van de gasten, het uitserveren van drankjes en gerechten of voor een persoonlijk praatje.
Woby is toepasbaar op bijna elk kassasysteem. Wanneer u werkt met een systeem waar Woby nog geen koppeling voor heeft kan deze gemaakt worden.
Wanneer je zou kunnen afrekenen met de Bestel app is het noodzakelijk om een account aan te maken. Woby wil de drempel om de Bestel app te gebruiken zo laag mogelijk houden voor uw gasten en heeft er dus bewust voor gekozen dit niet te implementeren. In de Bestel app kunnen gasten een oproepmelding naar het personeel versturen. Het bedieningspersoneel is zo alsnog snel aan de tafel om af te kunnen rekenen.
Dan is er altijd nog de web versie van de Bestel app. Gasten kunnen op de web versie de web-code invoeren die aan tafel vermeld staat. Nu hebben ook zij toegang tot de digitale menukaart. Ook is er de mogelijkheid om altijd een aantal iPads met de Bestel app klaar te hebben staan. Deze kan uitgedeeld worden wanneer iemand niet over een toestel beschikt.
Upsellen is ook mogelijk met de Woby Bestel app. U kunt de app laten vragen of ze bitterballen bij de borrel willen of in plaats van drie glazen wijn toch liever een karaf. Wanneer gasten een hoofdgerecht bestellen met een sausje naar keuze kunnen zij dit geheel zelfstandig doen door de gebruiksvriendelijkheid van de app. Zelf ontdekken hoe gemakkelijk de app werkt? Vraag dan hier een demo aan.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. Dit kan via het telefoonnummer 085-8880756 of stuur een email naar info@woby.nl