Veel gestelde vragen

U heeft vragen?

Gelukkig hebben wij de antwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op.

Er zijn twee verschillende mogelijkheden voor uw gasten met betrekking tot een horeca Bestel App. Zij kunnen op hun eigen mobiel de Bestel App downloaden in de App Store of Google Play Store. Aan tafel is er een QR-code aanwezig. Wanneer deze gescand wordt met behulp van de App, komen zij meteen in uw digitale menukaart. Bestellen maar!
Wanneer de gast niet in de gelegenheid is om de Bestel App te downloaden kunnen zij bestellen via een web versie van de Bestel App. Uw gast bezoekt de website www.woby.app via de mobiele telefoon. Aan tafel is er een webcode aanwezig. Wanneer deze ingevuld wordt op de website kan uw gast beginnen met bestellen. Wanneer u voor Woby kiest hoeven uw gasten geen account aan te maken. Zo wordt het gebruik laagdrempelig gehouden. Ook is het Woby systeem te combineren met tal van andere Woby producten. Op deze manier is Woby flexibel en aan te passen aan ieder type onderneming.
Een horeca Bestel App kan bij bijna alle soorten horeca ondernemingen ingezet worden. Bestel Apps zijn onder andere te gebruiken bij restaurants met diverse concepten, lunchrooms, terrassen, hotels, vergaderruimten, bowling en andere recreatie. Woby komt uw situatie bekijken middels een vrijblijvende afspraak en deelt kennis op het gebied van horeca bestel systemen. Zo bent u snel op de hoogte van wat een bestelsysteem voor uw onderneming kan betekenen.
In de horeca staan gastvrijheid en service natuurlijk centraal. Horeca Bestel Apps zijn op dat gebied de perfecte toevoeging maar niet de leidraad. De filosofie van uw bedrijf zal met hiermee dan ook niet veranderen. Het doel is de klant op alle mogelijke manieren bedienen. Ze willen keuzevrijheid en zelf kunnen bepalen wanneer ze bestellen. Dit hoeft dus niet perse bij een ober te zijn. Woby is daarbij ingericht op maximale gebruiksvriendelijkheid zodat de gasten zonder enige moeite hun hapjes en drankjes kunnen bestellen.
Zeker niet! Doordat uw gasten nu deel uitmaken van het bedieningsproces kan het de persoonlijke contactmomenten juist versterken. Het personeel houdt meer tijd over voor het welzijn van de gasten, het uitserveren van drankjes en gerechten of voor een persoonlijk praatje. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Uw gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.
Dit is per partij verschillend. Woby heeft het voordeel dat het toepasbaar is op bijna elk kassasysteem. Wanneer u werkt met een systeem waar Woby nog geen koppeling voor heeft kan deze gemaakt worden. Verder biedt Woby ook onafhankelijke hulp bij uw Kassakeuze.
Dan is er altijd nog de web versie van de Bestel app. Gasten kunnen op de web versie de web-code invoeren die aan tafel vermeld staat. Nu hebben ook zij toegang tot de digitale menukaart. Ook is er de mogelijkheid om altijd een aantal iPads met de Bestel App klaar te hebben staan. Deze kunnen uitgedeeld worden wanneer iemand niet over een smartphone beschikt.
Upsellen is met de Woby Bestel app wel mogelijk! U kunt de app laten vragen of gasten bitterballen bij de borrel willen of in plaats van drie glazen wijn toch liever een karaf. Wanneer gasten een hoofdgerecht bestellen met een sausje naar keuze kunnen zij dit geheel zelfstandig doen door de gebruiksvriendelijkheid van de app. Zelf ontdekken hoe gemakkelijk de Woby App werkt? Vraag dan hier een demo aan.
Uw gasten zullen sneller en vaker bestellen, omdat ze dit op elk gewenst moment kunnen doen. Ze hoeven niet meer te wachten op uw personeel. Daarnaast kan uw bediening zich meer richten op upsell en het welzijn van de gasten. Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, zijn er meer contactmomenten waarin er een hapje of drankje besteld kan worden.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. Dit kan via het telefoonnummer 085-8880756 of stuur een email naar info@woby.nl