Even nog snel een drankje bestellen, iets wat ik en daarmee ongetwijfeld uw gast ook vaak denkt wanneer deze op het terras of in een restaurant zit. Helaas kan het op sommige momenten lastig blijken om contact te krijgen met de bediening. Voor veel gasten een drempel die er voor zorgt dat ze in de praktijk minder bestellen. Veel mensen vinden het namelijk niet fijn om de aandacht nadrukkelijk te vragen.

Aandacht vragen

Het is vaak een drempel voor uw gast

Juist voor de mensen die niet graag nadrukkelijk om de aandacht vragen is de QR Bestel App een fijne extra service. Maar niet alleen voor hen, wanneer het druk is in een zaak is het immers voor iedereen lastig om op het juiste moment de aandacht te krijgen om een bestelling te doen.

Een extra mogelijkheid

Uw gast bepaalt zelf wanneer en hoe vaak hij/zij bestelt

Wij hebben gezien dat wanneer de gast zelf kan bepalen op welk moment hij of zij een bestelling doet, dit het aantal bestellingen bijna kan verdubbelen. Simpelweg door de drempel van aandacht vragen weg te nemen. Zo stimuleert de Woby Bestel App impulsaankopen.


[ Bericht navigatie ]

Reageer op dit artikel

avatar
  Subscribe  
Abonneren op