Geïrriteerde gasten vanwege lang wachten voordat ze kunnen bestellen. Een bekend probleem dat met het huidige personeelstekort alsmaar groter wordt. Helaas zijn slechte recensies vanwege deze ervaring daarom ook steeds meer te vinden. Zonde! En helemaal niet nodig!

Woby helpt met de QR Code Bestel App, maar daarvoor hebben we vooruitstrevende Horecaondernemers nodig. Woby gelooft namelijk in een revolutie binnen de horecabranche. In een tijd van hoge service verwachting en een groter wordend personeelstekort is er verandering nodig. Helaas levert een grote verandering ook veel weerstand op.

Wees vooruitstrevend

Laat samen met ons zien dat het gemakkelijk anders kan

Wie helpt ons met de revolutie tot stand te brengen? Wij willen horecaondernemers laten zien dat de gast gemakkelijk zelf de baas kan zijn over wanneer en hoe vaak hij/zij een bestelling doet. Heel gemakkelijk, vanuit de luie stoel via een QR Bestel App op hun eigen mobieltje.

Drie voorwaarden voor elke wezenlijke verandering zijn nodig: een plan, een uitvoerende en een ramp. Zo bouwden we de Afsluitdijk, en zo zullen we de horeca moeten laten inzien dat de gast de keuze WIL en KAN hebben of deze mondeling de bestelling doorgeeft of via de Woby QR Bestel App!


[ Bericht navigatie ]

Reageer op dit artikel

avatar
  Subscribe  
Abonneren op