Gratis aanmelden

Wat is Woby?

Woby gaat hand in hand met de traditionele, papieren menukaart.

BESTELLEN MET JE SMARTPHONE

 

Een revolutie voor de horeca. Dat is de Woby App. Een innovatieve app waarmee uw gasten eenvoudig met hun mobiele telefoon een hapje en drankje kunnen bestellen. En meer, want de Woby App is een simpel systeem dat hand in hand gaat met de traditionele, papieren menukaart.

INNOVATIEVE MARKETINGTOOL

 

Daarnaast is Woby een innovatieve marketingtool om diepere inzichten in uw gasten te verkrijgen. Woby brengt de gast en horeca dichter bij elkaar, houdt de horeca bij de tijd en zorgt voor meer aandacht en tijd voor uw gasten. Woby is een universele app die compatible is met ieder kassasysteem.

Met Woby gaat er een nieuwe digitale wereld open voor gasten en horecaondernemers. Als horecaondernemer speelt u in op de toenemende behoefte aan gemak en flexibiliteit van de consument. De consument ervaart een gevoel van optimale service terwijl de aanbieder ondertussen zijn omzet ziet toenemen. Woby realiseert hiermee een win-winsituatie: voor klant én horecaondernemer. Woby houdt in:

   keuzevrijheid

   fun

   meer omzet

   bevordering klantcontact

Visie

Gebruiksvriendelijke innovatie stimuleert groei en gebruik.

GEMAK EN SERVICE DIENT DE MENS

 

Horecabezoekers willen graag bestellen via een mobiele app. Uit eigen onderzoek weten wij dat horecaondernemers graag aan deze behoefte willen voldoen. Wij geloven dat Woby het perfecte platform is om de horeca (nog) aantrekkelijker te maken voor de consument en de horecaondernemer. Gebruiksvriendelijke innovatie stimuleert groei en gebruik. De consument haalt meer uit zijn smartphone, de ondernemer meer uit zijn kassasysteem. Met het Woby netwerk kunnen we samen bouwen aan een dienst die voor de horeca echt toegevoegde waarde heeft.

Voordelen

Met Woby onderscheidt u zich van de concurrentie op innovatieve, kwalitatieve én sympathieke wijze

HOGERE OMZET

 

Uw gasten hebben met Woby een extra keuze om in contact te komen met uw bedienend personeel. Hierdoor gaan ze sneller en meer bestellen. Woby is goed voor extra verkoop. Met Woby kunnen uw gasten op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen en creëert u een gastvriendelijke omgeving die hand in hand gaat met de bestaande menukaart. Het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen. En dat niet alleen, het personeel krijgt zo meer de kans om te upsellen in plaats van bestellingen aan te nemen.

HOGERE KLANTTEVREDENHEID

 

Met de Woby app kunnen uw gasten direct de menukaart inzien. Met de handige serviceverzoeken vraagt uw klant de dienst aan waaraan hij op dat moment behoefte aan heeft (bijv. extra saus, de rekening). De snelle service en afhandeling zal bijdragen aan een hogere gasttevredenheid. Terwijl uw gasten hun bestelling plaatsen kan het personeel zich richten op het deel van de restaurantbeleving die een persoonlijke touch meegeeft. Geef ze de vrijheid om gasten meer te vertellen over de gerechten, te focussen op upsells en te zorgen voor een fijne ervaring in uw restaurant.

EFFICIËNTERE INZET PERSONEEL, MEER CONTACTMOMENTEN

 

Uw personeel weet meteen waar het de bestelling moet serveren. Bovendien zijn er met de Woby app geen foutief opgenomen bestellingen meer. Als horecaondernemer kunt u zo uw personeel efficiënter inzetten. Zelfs op de drukste momenten kunnen uw medewerkers service en aandacht bieden. En last but not least: het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen en zullen er tussen gast en bediening meer contactmomenten zijn.

TREKT NIEUWE GASTEN AAN

 

Met Woby biedt u extra beleving en service. Uw gasten ervaren een leuke, snelle en simpele manier om drankjes, hapjes of maaltijden te bestellen. Deze positieve ervaring zal leiden tot terugkerende gasten. Omdat uw gast op ieder gewenst moment de rekening kan vragen zal hij positief de zaak verlaten en zich sneller binden aan uw onderneming. Kortom, met Woby onderscheidt u zich van de concurrentie op innovatieve, kwalitatieve én sympathieke wijze.

SNEL INSPELEN OP ACTIES EN TRENDS

 

Kiest u voor Woby, dan krijgt u een unieke onlinebeheerpagina. Daarop kunt u uw digitale menukaart inrichten – met uw eigen logo en huisstijl – en prijzen aanpassen. Zo kunt u snel inspelen op acties van leveranciers omdat alle menukaarten zich automatisch aanpassen. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de 10 belangrijkste artikelen digitaal aan te bieden of slechts gebruik te maken van de 'serviceverzoeken'.

BINNEN ÉÉN DAG OPERATIONEEL

 

Woby is geïntegreerd in uw kassasysteem! Wij streven naar 1 universele app die in alle horeca inzetbaar is, dus geen extra kosten voor apparatuur. Veel buitenlandse gasten? Uw gast kan de gewenste taal in de menukaart selecteren en alle gerechten worden automatisch vertaald.

Waarom Woby?

Met Woby bedient u uw gasten optimaal en neemt uw omzet toe!

BESTELLEN MET JE SMARTPHONE

 

De consument van nu wil steeds meer invloed en zelfregie. Tijd is een schaars goed waar hij

efficiënt mee omgaat. Woby levert de horeca een slimme, innovatieve applicatie die helemaal past bij deze moderne levensstijl. Een applicatie waarin snel en leuk hand in hand gaan met aandacht, ervaringswaarde en kwaliteit.

Woby kan geïntegreerd worden in uw kassasysteem. Dat betekent:

 

   geen kosten voor nieuwe apparatuur

   geen aansluitkosten

   geen risico, u kiest voor een vast bedrag per maand of een percentage per bestelling

   gratis tot 50 bestellingen per maand

 

Met Woby:

 

   optimaliseert u uw omzet

   stelt u uw gast centraal

   bevordert u het klantcontact